'THE LOFT' VAN LEXUS

EUROPE’S LEADING AIRLINE LOUNGE

Bij de uitreiking van de prestigieuze World Travel Awards™ (WTA) is THE LOFT op het vliegveld van Brussel verkozen tot 'Europe’s Leading Airline Lounge 2024'. Dit is het zesde achtereenvolgende jaar dat THE LOFT deze award heeft gewonnen. Sinds de samenwerking in 2018 begon, hebben Lexus en Brussels Airlines deze verkiezing elk jaar gewonnen.

  • THE LOFT is ontwikkeld en wordt gezamenlijk beheerd door Brussels Airlines en Lexus. Het unieke loungeconcept biedt de luxe van Lexus, Takumi vakmanschap en Omotenashi - een Japans concept van gastvrijheid die draait om het anticiperen op het wensen van gasten -  aan zakelijke reizigers.

 

THE LOFT heeft vier verschillende zones, verdeeld over een totaal vloeroppervlak van meer dan 2000 m2. Zo zijn er een centrale bar, comfortabele zitjes om te ontspannen en een ruimte om ongestoord te kunnen werken. Gasten ontvangen bij binnenkomst een warme Oshibori handdoek en kunnen gebruikmaken van Shiatsu-massage stoelen, een stimulerende Grohe douche en slaapkampers met een sterrenhemel als plafond. Op het menu staan koude en warme gerechten, terwijl een chocolatier van Neuhaus Maîtres zoete versnaperingen bereidt.

Merkambassadeurs van Lexus heten de gasten zeven dagen per week van 05.00 tot 21.00 's uur avonds persoonlijk welkom in THE LOFT. Reizigers die hun stem uitbrachten en daarmee Lexus en Brussels Airlines opnieuw beloonden met de award, waren onder de indruk van het unieke begrip van Lexus voor de wensen en behoeften van vliegtuigpassagiers.

'Op basis van de feedback van onze gasten blijven we slim in onze lounge investeren om aan de top te blijven. Onlangs hebben we onze douche-suites gerenoveerd, de indeling van het buffet verbeterd en we introduceerden een a la carte menu. Dat zijn slechts enkele voorbeelden.

Mijn dank gaat uit naar ons team in de lounge, en naar onze partners en leveranciers die er elke dag alles aan doen om van de lounge iets bijzonders te maken', aldus Olivier Brynaert, hoofd Customer Experience tijdens het in onvangst nemen van de award tijdens de galaceremonie van WTA Europe in het Ritz-Carlton hotel in Berlijn. 

'Deze award is een erkenning van de winnende formule van de superieure klantbeleving en het inspirerende design van THE LOFT', vervolgt Filip Belmans, hoofd Communications & Customer Experience van Lexus Europe. 'Bij Lexus laten we klanten graag iets bijzonders beleven. Dat doen we door Omotenashi te gebruiken voor elk onderdeel van hun reis. Dat geldt evenzeer voor THE LOFT als voor onze auto's, van de Lexus LM als ons topmodel tot de compacte Lexus LBX, die door What Car? recentelijk werd verkozen tot Auto van het Jaar 2024.'

Meer informatie over THE LOFT door Brussels Airlines en Lexus is te vinden op: THE LOFT By Lexus | Lexus Europe.

OVER DE WORLD TRAVEL AWARDS

De World Travel Awards werden in 1993 voor het eerst uitgereikt als erkenning voor uitstekende service in alle onderdelen van de reis- en gastvrijheidssector. Sindsdien wordt de World Travel Awards brand wereldwijd beschouwd als de ultieme bekroning voor de sector.

OVER LEXUS

Lexus is een wereldwijd premium lifestyle merk met een onaflatende focus op een uitzonderlijke klantbeleving, innovatieve technologie en ongeëvenaard vakmanschap. Al meer dan 20 jaar is Lexus marktleider op gebied van elektrificatie van het premium segment, met wereldwijd meer dan 2,5 miljoen verkochte zelfopladende hybride auto's.