1. New Cars
  2. Uitrusting & Specificaties

LS Base

Sedan

LS - Base - Sedan
Vanaf
€ 105.580
Vanaf
Legale vermeldingen
  • Bedieningstoetsen op het stuur - audio / scherm / telefoon / spraakherkenning / DRCC / LTA
  • Smartphone-integratie (Apple CarPlay®, Android Auto®)
  • Elektrisch bediend glazen schuif- en kanteldak, met handbediend zonnescherm
500h

POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/compare-v2/be/nl

Technische specificaties

  • Aantal zitplaatsen
    4
  • Lengte (mm)
    5235 mm
  • Breedte (mm)
    1900 mm
  • Hoogte (mm)
    1450 mm
  • Wielbasis (mm)
    3125 mm
  • Inhoud brandstoftank (l)
    82 l

  • Aantal cilinders
    6 cylinder, v
  • Legale cilinderinhoud
    24-Valve, DOHC, Dual VVT-i
  • Cilinderopstelling
    3456 ccm
  • Boring
    94.0 mm
  • Stroke
    83.0 mm
  • Aantal versnellingen
    Rwd
  • Maximum vermogen (DIN hp)
    179 DIN hp
  • Type
    2nm
  • Maximum koppel (Nm)
    300
  • Maximum snelheid (km/u)
    250 km/u
  • Acceleratie 0-100 km/u (s)
    5.4 s
  • Cx-waarde
    0.26
  • Gecombineerd brandstofverbruik (l/100 km), WLTP
    8 l/100 km
  • HC
    22.2
  • NOx
    8.1
  • NMHC
    17.8
  • CO2
    251.5
  • Gecombineerde CO2-uitstoot (g/km), WLTP
    182 g/km
  • CO2 emissies, gecombineerd (g/km)
    182 g/km
  • Wielophanging voor
    High Mount Multi-link
  • Wielophanging achter
    Multi-link
  • Spoor vooraan
    1631
  • Spoor achteraan
    1637
  • Aantal stuuromwentelingen (van aanslag tot aanslag)
    2.9
  • Remmen vooraan
    Ventilated Disc
  • Remmen achteraan
    Ventilated Disc
  • Leeggewicht (min. – max.) (kg)
    2345 kg

Hoogte (mm) 1450

LS - Base - Sedan

Breedte (mm) 1900

LS - Base - Sedan

Lengte (mm) 5235

  • LS - Base - Sedan
  • LS - Base - Sedan
  • LS - Base - Sedan

POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/equipment-standard/be/nl?modelId=569980ce-03f2-4c1e-a11e-d59bf41c9fe2&carId=ecb20fa1-7f89-45a7-9b62-bed9eaf9ecfb&carColourId=2d19b703-ff73-4d2b-b664-cc87acf03655

Read timed out

POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/equipment-standard/be/nl?modelId=569980ce-03f2-4c1e-a11e-d59bf41c9fe2&carId=ecb20fa1-7f89-45a7-9b62-bed9eaf9ecfb&carColourId=2d19b703-ff73-4d2b-b664-cc87acf03655

POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/equipment-optional/be/nl?modelId=569980ce-03f2-4c1e-a11e-d59bf41c9fe2&carId=ecb20fa1-7f89-45a7-9b62-bed9eaf9ecfb&carColourId=2d19b703-ff73-4d2b-b664-cc87acf03655

Read timed out

TECHNOLOGIE

REMOTE TOUCH

Bedien met één druk op een knop het centrale multimediadisplay. Het ergonomisch gevormde Remote Touch-systeem is net zo gebruiksvriendelijk als een computermuis en bevindt zich binnen handbereik op een logische plek.

LEXUS PREMIUM NAVIGATION

Het Lexus Premium-navigatiesysteem, dat duidelijke 3D graphics, Points of Interest en diverse kaartweergaven bevat, leidt u naar uw bestemming en stuurt na het parkeren zelfs een beschrijving naar uw smartphone van de te lopen route.

VEILIGHEID

Pre-Collision System met voetgangerherkenning

Het Pre-Collision System neemt andere verkeersdeelnemers en voetgangers vóór de auto waar en waarschuwt u wanneer de kans op een aanrijding groot is, zodat u kunt uitwijken. Indien de bestuurder niet in staat is tijdig te reageren, zal het systeem remmen en besturing gebruiken om de schade door de aanrijding te beperken.

Lane Departure Alert met Lane Keeping Assist

LDA helpt u binnen de rijstrook te blijven door een lichte trilling zodra de auto van koers raakt, en geeft subtiele audiovisuele signalen om u weer op koers te krijgen.

Blind Spot Monitor

Overwin de beperkingen van uw zicht rondom de auto. Een monitor waarschuwt de bestuurder voor obstakels die niet in de spiegels te zien zijn om u volledig bewust te maken van de omgeving van uw auto en om u in staat te stellen met maximaal vertrouwen te manoeuvreren.

Adaptieve en tweetraps Adaptive High-Beam Systems (AHS)

Automatic High Beam is verbeterd met Adaptive High Beam dat gebruikmaakt van een camera die bovenin de auto is geplaatst om voor- en tegenliggers te detecteren en automatisch de lichtverdeling te optimaliseren; de weg voor u wordt zo verlicht zonder andere weggebruikers te verblinden. Het tweetraps Adaptive High Beam is een verdere verbetering van Adaptive High Beam dat zorgt voor een effectievere lichtbundel.