LEXUS RZ
DE TOEKOMST IS ELEKTRISCH
Met zijn fascinerende 'Lexus Electrified' design werd de batterij-elektrische Lexus RZ van de grond af nieuw ontworpen en ontwikkeld. Hij is volledig elektrisch aangedreven en tegelijkertijd een échte Lexus. Dankzij de toewijding en het feilloze oog voor detail van onze ontwerpers, technici en de Takumi master drivers geniet u achter het met de hand afgewerkte stuur geniet u van soepel en probleemloos rijcomfort.
Forced client side injection based on cached strategy
POST https://aph-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/be/nl?modelId=d8ec0864-e0cb-4f08-9e8a-1261ee3b2d22&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA9bq6BhAKEiwAH6bqoHaw4BVzRzGx-uhgOPRRUTfRfDLEm-CY2g-5y6k4AP5gUdYtL3W6KxoCAn0QAvD_BwE
Bekijk meer
VEELGESTELDE VRAGEN
- Alles
- Uw order voor de RZ
- Volledig elektrisch
- Over de RZ
- Technologie
- Uitvoeringen
De RZ is ons eerste model dat volledig als elektrische auto is ontwikkeld, zonder enig compromis ten aanzien van luxe.
Prijzen beginnen vanaf XXXXX
Naast een state-of-the art elekrische aandrijflijn biedt de RZ slimme elektrische functies zoals het dimbare (optie) glazen panoramadak dat het interieur op een warme dag koel houdt, terwijl de airconditioning minder wordt belast. Op koudere dagen is er voor de bestuurder en voorpassagier een straalkachel die minder energie verbruikt dan een conventioneel verwarmingssyssteem.
*WLTP actieradius
De WLTP test is een officële test, uitgevoerd in een laboratorium (23°C, climate control uit, op een testbank). Klanten kunnen op basis van deze test verschillende BEV modellen vergelijken op basis van dezelfde criteria. Bij alle BEV's zal er een verschil bestaan tussen de opgegeven WLTP waarde en de daadwerkelijke actieradius. Waar de door de WLTP geconstateerde waarden standaard zijn, zijn actieradius en efficiency in de praktijk afhankelijk van diverse individuele factoren. Door deze factoren zo goed mogelijk te begrijpen, leren klanten hun auto beter kennen.