WIJ STELLEN ALLES IN HET WERK OM UW VEILIGHEID TE GARANDEREN,
MET INACHTNEMING VAN DE VEILIGHEIDSINSTRUCTIES TEGEN COVID-19

Welke maatregelen worden er genomen tegen het COVID-19 virus?

  • - Vermijden van hand geven aan de klant
  • - Aandachtig voor risicogroepen (zoals oudere mensen)
  • - Geen contact met kinderen om het verspreiden te voorkomen
  • - Social distancing minimum 1.5 meter afstand houden
  • - Mondmaskers type FFP2 of FFP3 worden gebruikt
  • - Handschoenen om besmettingen te voorkomen
  • - Vervangwagens en takelwagens worden ontsmet na elke rit.

Blijft mijn Eurocare Bijstand beschikbaar?
De pechhulp blijft beschikbaar bij immobiliteit door te bellen naar nummer 0800/99955. Nadat u de taal hebt gekozen, kiest u optie 1 waardoor u wordt doorgeschakeld naar onze wegbijstandspartner Allianz.
Is een annulering van mijn bestelling door overmacht mogelijk?
Het niet respecteren van de uiterste leveringsdatum, als gevolg van de maatregelen die door de overheid werden genomen ter bestrijding van het COVID-19 virus, als overmacht kan worden ingeroepen. Als gevolg kan de klant het niet respecteren van de uiterste leveringsdatum door de Verdeler, niet als geldige reden opgeven om de verkoopovereenkomst eenzijdig en zonder schadevergoeding te verbreken.