lexus make your mark hero

LEXUS NIEUWS

LAAT JE HOREN

Om de nieuwe LC te introduceren, is Lexus een creatief partnerschap aangegaan met muziekproducer Mark Ronson. Met het nieuwe model presenteert Lexus een premium coupé die voor het merk een nieuw tijdperk inluidt. De campagne 'Laat je Horen' sluit daar perfect bij aan.

De samenwerking met Ronson onderstreept Lexus' ambitie om een bijzondere beleving te bieden in muziek, kunst en technologie. De campagne is een vervolg op het project 'The Life RX' waarin Jude Law theaterbezoekers in 2015 de kans gaf om zelf het leven van een filmster te leiden.

MARK RONSON

Het komende half jaar kunnen klanten en fans met de campagne Laat je Horen hun eigen creatieve content maken.

"Ik werk binnen en buiten de studio graag samen met partners die creatief en uniek zijn. Toen ik door Lexus werd benaderd voor deze campagne, zag de nieuwe LC er bij de eerste kennismaking fris en opwindend uit. Ik vond het een goed idee om muziek te gebruiken als inspiratie om zo een nieuwe beleving rond deze auto te creëeren", aldus Mark Ronson.

LEXUS LC

Het design van de LC Coupé ligt verrassend dicht bij dat van de LF-LC concept car. Beide zijn dan ook winnaar van de EyesOn Design Award. De LC is de voorloper van een nieuwe cultuur in de ontwikkeling van auto's bij Lexus. Deze vergt een intensieve samenwerking tussen designers en onze technische teams, met als doel een auto die alle verwachtingen overtreft.

"Mark Ronson is een beroemde producer en heeft een aantal van de grootste hits van de afgelopen jaren op zijn naam staan. We hadden voor deze campagne geen betere partner kunnen bedenken. De Lexus LC markeert een nieuwe fase voor Lexus, waarin synergie tussen techniek en design voorop staat. Met wie kun je daar beter aan werken dan met Mark - iemand die met zijn optredens en muzikaliteit een grote bijdrage heeft geleverd aan de muziekwereld", aldus Alain Uyttenhoven, CEO van Lexus Europe, over de samenwerking tussen Lexus en Mark Ronson.