1 AvantagesFiscaux FiscaleVoordelen

FISCAAL
VOORDEEL

Dankzij de zeer lage uitstootwaarden zorgt Lexus Hybrid Drive voor de laagst mogelijke belasting tegenover vergelijkbare modellen van andere merken.

2 H

DE KRACHT
VAN HYBRIDE

Door op intelligente wijze een benzinemotor aan een elektromotor te koppelen, combineren onze Full Hybrid modellen aansprekende prestaties aan sterk gereduceerde emissies en een ongekend laag brandstofverbruik.

3 ExplicationHybride

HET VERSCHIL
VAN HYBRIDE

Gereduceerde emissies, uitbundige prestaties, lager brandstofverbruik en rijplezier.

4 SystHybride

GOED, BETER, BEST

Een full hybrid auto wordt aangedreven door het meest geavanceerde van alle hybride systemen - zoals de aandrijflijn die in onze Full Hybrid modellen wordt toegepast.

5 LeSystHybrideFaitLaDifference

UITLEG
HYBRIDE

Er zijn verschillende typen hybride auto's, met een belangrijke overeenkomst.

6 ImagesEtVideos

FOTO'S EN
VIDEO'S

Ontdek de Full Hybrid range.

IS300h Fsport Loc 12 JH 2013

LEXUS
BUSINESS
EDITIONS

Met de Lexus Business Editions, ontdekt u een hele nieuwe wereld van verfijning… En u verlaagt uw fiscale impact, samen met de impact op het milieu.

1 AvantagesFiscaux FiscaleVoordelen

FISCAAL
VOORDEEL

Ontdek van welke voordelen u kan genieten als u kiest voor Lexus Hybrid Drive.

NX5013

FISCALE
VERGELIJKING

Lexus Hybrid Drive brengt u het beste van twee uitersten: ruim voldoende vermogen en toonaangevend lage uitstootwaarden.

NX 300h LIF 05 AW 2014

TOTAL
COST OF
OWNERSHIP

Bereken zelf de reële kost (TCO) van uw Lexus alsook het Voordeel van Alle Aard.

LEXUS BUSINESS LEASE

LEXUS BUSINESS LEASE

Ontdek onze bijzonder aantrekkelijke leasevoorwaarden.

concept cars

CONCEPT
CARS

De concept cars van Lexus bieden een spannend voorproefje op onze toekomstige designrichting.

main menu lexus brand

INNOVATIEF
DESIGN

In dit hoofdstuk vindt u een aantal van onze meest opvallende concept cars en studiemodellen.

IS300h Fsport Loc 12 JH 2013

SERVICE &
ONDERHOUD

We kennen uw Lexus beter dan wie ook. Zowel voor het ontwerp als voor het onderhoud staan de door Lexus opgeleide medewerkers klaar om voor uw auto te zorgen

1 AvantagesFiscaux FiscaleVoordelen

GARANTIE &
BIJSTAND

Bij Lexus leggen we de nadruk op de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze service. Ontdek onze garanties en Lexus Assistance.

NX5013

ONDERDELEN &
ACCESSOIRES

Lexus onderdelen garanderen een optimale werking en dit verlengt de levensduur van uw voertuig aanzienlijk.

NX 300h LIF 05 AW 2014

U & UW
LEXUS

Ontdek hier alle door Lexus aangeboden services.

LS 600h

ALS KRACHTIGSTE FULL HYBRID SEDAN TER WERELD IS DE LS 600h HYBRID EVEN LUXUEUS ALS INNOVATIEF.


CO2 emissies, gecombineerd (g/km) 199
Verbruik, gecombineerde cyclus (l/100km) 8,6
Acceleratie 0-100 km/u (s) 6,1
Maximum snelheid (km/u) 250

VANAF € 126.300,00

BAANBREKENDE LUXE

ALS KRACHTIGSTE FULL HYBRID SEDAN TER WERELD IS DE LS 600h HYBRID EVEN LUXUEUS ALS INNOVATIEF

Klanten verbazen met buitengewone producten is niet eenvoudig. Daarom gaven we voor de introductie van ons allereerste model - de LS 400 in 1989 - een team van 1.400 technici en 60 ontwerpers de opdracht om een uitzonderlijk luxueuze sedan te ontwerpen, een auto die in het luxe segment voor een revolutie moest zorgen. De nieuwe LS is minstens zo bijzonder. Ook deze nieuwe Lexus wordt gebouwd in een van de meest geavanceerde fabrieken ter wereld, en is ten opzichte van zijn voorganger op maar liefst 3.000 punten verbeterd. Zo kunt u beschikken over 's werelds breedste multimedia display, revolutionaire climate control en het baanbrekende Advanced Pre-Crash System. Dat maakt de nieuwe LS - voortaan ook leverbaar als F SPORT - uitzonderlijk comfortabel en plezierig om in te rijden, en tot de meest buitengewone Lexus ooit. Rijden in de LS is een bijzondere ervaring. Het zelfverzekerde, stoere design met de in chroom gevatte, trapeziumvormige grille springt direct in het oog. De nieuwe LS 600h Hybrid is bovendien de eerste Lexus met LED-technologie voor alle exterieurverlichting waaronder koplampunits, mistlampen en achterlichtunits.

Voor de koplampunits heeft het designteam van de LS 600h Hybrid gekozen voor een verdere evolutie van het karakteristieke Lexus-design. Door het dimlicht onder het grootlicht te plaatsen, hebben de koplampunits een dynamischer uiterlijk gekregen. Daarbij is de LS als eerste Lexus uitgerust met LED-technologie voor de richtingaanwijzers, die elk zijn voorzien van 12 LED's. Bovendien is de nieuwe LS 's werelds meest geruisloze luxe sedan, zodat u ook bij hogere snelheden ontspannen kunt converseren. Alle mogelijke moeite is gedaan om het interieur zo stil mogelijk te maken. Tegelijkertijd is het chassis door middel van nieuwe lastechnieken nog stijver geworden, waarmee trillingen aanzienlijk zijn gereduceerd. Dankzij een vrijwel geheel vlakke onderzijde en kleine windgeleiders bij de raamstijlen en achterlichtunits is bovendien windgeruis tot een minimum gereduceerd. Om rijgeluiden te verminderen, ontwikkelden we bovendien velgen met een holle ruimte om geluid te absorberen. Tot slot kunt u via Drive Mode Select ook de Comfort rijmodus selecteren, waarmee de luchtvering nog soepeler en comfortabeler wordt afgesteld.

PRIJZEN EN SPECIFICATIES

BEKIJK DE DETAILS EN VERGELIJK VERSCHILLENDE UITVOERINGEN

LS 600h F SPORT

ls600h 2017 fsport

ADEMBENEMEND DESIGN

De LS 600h F SPORT koppelt een krachtig design aan rijeigenschappen die werden fijngeslepen door het team dat ook verantwoordelijk was voor de nu al legendarische LFA-supersportauto en F-label-modellen zoals de RC F en GS F. Het resultaat doet uw hart sneller kloppen. Qua uiterlijk is de LS 600h F SPORT herkenbaar aan de grotere spindelvormige grille met ‘L-mesh’-rooster, ventilatiesleuven voor de remschijven en aerodynamische geleiders die zorgen voor extra neerwaartse kracht.

In het sportieve interieur voelt u zich volledig verbonden met uw F SPORT. De met de hand afgewerkte sportstoelen omarmen uw hele bovenlichaam, van heup tot schouder. Daarbij geven het ergonomisch gevormde sportstuur en de aluminium pedalen u sublieme feedback, zodat u maximaal van elke rit kunt genieten.

KENMERKEN

BEKIJK DE LS 600h HYBRID

Het interieur van de LS 600h - Hoogtepunten

HOOGTEPUNTEN

De nieuwe LS is zowel voor de bestuurder als de passagiers een uitzonderlijk comfortabele auto om in te rijden, te ontspannen of te werken. Zelfs tijdens lange ritten. De bestuurdersstoel is 16-voudig elektrisch verstelbaar (de passagiersstoel 14-voudig) en is afgewerkt met weelderig leder dat 15 procent dikker is. Een nieuwe, ergonomische lendensteun biedt extra zitcomfort, terwijl de passagiersstoel optioneel kan worden uitgerust met een comfortabele voetensteun. In onze veelgeprezen Tahara-fabriek wordt de sublieme kwaliteit van elke LS gecontroleerd door een van onze 'Takumi' vakmensen. Dat is bijvoorbeeld zichtbaar in het fraai gedetailleerde stiksel op het met leder afgewerkte dashboard, en in de uit aluminium vervaardigde bedieningsknoppen van het audiosysteem. Voor ultieme luxe is voor de afwerking van het dashboard en stuurwiel de nieuwe fineersoort ‘Shimamoku’ beschikbaar (black/grey gestreept hout). Dit exclusieve materiaal vergt een intensief productieproces dat 38 dagen in beslag neemt.

Veiligheid in de LS 600h - Hoogtepunten

HOOGTEPUNTEN

Mede dankzij baanbrekende technologieën als A-PCS (Advanced Pre-Crash Safety) onderscheidt de nieuwe LS zich zowel overdag als in het donker met een ongeëvenaard veiligheidsniveau. Het innovatieve A-PCS is een belangrijke primeur en behoort tot de meest geavanceerde veiligheidsvoorzieningen van dit moment. Het systeem is zelfs in staat om onoplettende voetgangers tijdig te signaleren. Tot de mogelijkheden behoort ook Driver Monitoring, dat u waarschuwt zodra het systeem bemerkt dat u vermoeid raakt, terwijl Lane Keeping Assist helpt voorkomen dat u onbedoeld van rijbaan verandert. Blind Spot Monitor maakt gebruik van radartechnologie om te voorkomen dat u medeweggebruikers over het hoofd ziet wanneer u van rijbaan verandert, en met Rear-PreCrash Safety worden de hoofdsteunen in geval van een aanrijding van achteren geactiveerd om de kans op een whiplash te verminderen. Om in het donker veiliger te kunnen rijden, projecteert Lexus Night View infrarood beelden van de rijbaan op het 12,3" display. Tot slot worden met AHS (Adaptive High Beam System) – opnieuw een primeur van Lexus – de koplampen gedeeltelijk gedimd om tegemoetkomend verkeer niet te verblinden.

Acht airbags (tien i.c.m. het rear seat upgrade pakket) en gordelspanners helpen de inzittenden te beschermen, terwijl het Advanced Pre-Crash Safety system niet alleen bedoeld is om te waarschuwen bij potentieel gevaar, maar om in voorkomende gevallen ook uitwijkmanoeuvres te kunnen uitvoeren.

Rijden met de LS 600h - Hoogtepunten

HOOGTEPUNTEN

De nieuwe LS 600h Hybrid levert adembenemende prestaties, maar is ondanks zijn prestigieuze voorkomen verrassend zuinig. Voor aandrijving zorgt de nieuwste generatie van de Lexus Hybrid Drive, bestaand uit een 5,0 liter V8 benzinemotor en een 224 pk sterke elektromotor. Het gecombineerde vermogen bedraagt 445 pk, en wordt via permanente All-Wheel Drive op de wielen overgebracht. Daarmee bent u niet alleen verzekerd van snelle acceleraties, maar ook van een CO2-emissie van slechts 199 g/km. Ook kunt u kiezen voor de Electric Vehicle modus, om vrijwel geruisloos en volledig emissievrij te kunnen rijden. Behalve voor de EV (Electric Vehicle modus) kunt u met Drive Mode Select kiezen uit de rijmodi ECO, NORMAL, COMFORT, SPORT S of SPORT S+.

Adaptive cruise control

ADAPTIVE CRUISE CONTROL

ACC (Adaptive Cruise Control) wordt gecombineerd met het PCS (Pre-Crash Safety) systeem, aangezien het gebruikmaakt van dezelfde microgolf radar. Net als een conventionele cruise control houdt ACC een constante snelheid aan. Dankzij de radar is het systeem echter ook in staat om een langzamer rijdende voorligger op te merken. Vervolgens vermindert AVS automatisch de rijsnelheid door gas terug te nemen, of het remsysteem in te schakelen.

U kunt desgewenst een vaste afstand tot uw voorligger instellen. Het systeem houdt deze afstand vervolgens aan door de snelheid van de voorligger aan te nemen. Zodra de rijbaan weer vrij is, accelereert Adaptive Cruise Control weer tot de vooraf ingestelde rijsnelheid (0-170 km/u).

Interieurcomfort

INTERIEURCOMFORT

Het interieur van de nieuwe LS staat voor ongeëvenaarde luxe. Om het instappen te vergemakkelijken, schuift bijvoorbeeld de bestuurdersstoel naar achteren, terwijl ook het stuurwiel wordt ingetrokken. Standaard zijn ook meervoudig verstelbare achterste zitplaatsen met massagefunctie en vlindervormige hoofdsteunen. Achterin kunnen de passagiers via het LCD-scherm in de middenarmsteun functies als climate control, audio en het zonnescherm bedienen.

Een andere wereldprimeur voor de nieuwe LS is ‘Climate Concierge’. Dit systeem meet voortdurend de binnen- en buitentemperatuur, om daar automatisch de airconditioning en de temperatuur van de stoel- en stuurverwarming op af te stemmen. Onderdeel van het systeem is ook de veelgeprezen nanoe®-technologie van Lexus, dat in het interieur negatief geladen ionen verspreidt om de lucht te verfrissen en de luchtvochtigheid te reguleren.

Intelligente verlichting

INTELLIGENTE VERLICHTING

Een nieuw Adaptive High Beam System maakt gebruik van een lichtgevoelige camera om de koplampen en achterlichten van medeweggebruikers te registreren, om vervolgens het groot licht automatisch te dimmen zodat zij niet worden verblind.

Dashboard en console

DASHBOARD EN CONSOLE

De LS beschikt over vooruitstrevende technologie, die volledig in dienst staat van een unieke ‘Omotenashi’ (gastvrijheid volgens de Japanse traditie) ambiance. Zodra u op de auto afloopt met de elektronische smart key in uw zak heten de verlichting in de buitenspiegels en het dashboardklokje u op subtiele wijze welkom. Zodra u op de START-knop drukt, wordt op het multimedia display een bijzondere animatie vertoond, waarna ook het dashboard fraai wordt verlicht. Dit is nog maar het begin. Zo kunt u op de achterbank genieten van het voortreffelijke geluid van de 19 luidsprekers van het Mark Levinson® audiosysteem, eventueel kijkend naar een film (op DVD of Blu-Ray®) op het 9" grote videoscherm.

Achter het stuur van de LS valt u van de ene verbazing in de andere. Dat merkt u bij de eerste aanraking van het fraai gevormde stuurwiel en de uit massief aluminium vervaardigde versnellingspook. Op een voor de bestuurder ideale plek bevindt zich het extra brede 12,3" multimediadisplay, te bedienen via spraakherkenning of Remote Touch. Dankzij de praktische split-screen functie kunt u verschillende informatiebronnen tegelijkertijd weergeven, zoals kaartgegevens en audio of Lexus Night View en kaartgegevens. Andere innovaties zijn de dynamische LED-sfeerverlichting en een GPS gestuurde analoge klok die zichzelf automatisch instelt op de plaatselijke tijd.

Interieur- en kleurcombinaties

INTERIEUR- EN KLEURCOMBINATIES

Het fraai afgewerkte interieur van de LS kunt u volledig afstemmen op uw eigen wensen. Er is keuze uit lederen bekleding in vijf verschillende kleuren - Black, Mellow White, Topaz Brown, Light Grey of Ivory. Daarnaast is er keuze uit een aantal smaakvolle designaccenten. Accenten in traditioneel dark brown ash burl wood zijn standaard, maar u kunt ook kiezen voor dark brown walnut wood, zwart/grijs gevlekt Shimamoku hout, en bamboe.

Aerodynamisch

AERODYNAMISCH

De nieuwe LS heeft toonaangevende aerodynamische eigenschappen, die voor een belangrijk deel te danken zijn aan details als een vrijwel geheel vlakke onderzijde en subtiele luchtgeleiders op de voorste portierstijlen en achterlichten. Deze uit de Formule I voortgekomen luchtgeleiders creëren wervelingen waardoor de luchtstromen dichter langs de carrosserie worden geleid, wat de aerodynamische efficiency ten goede komt. Dit verbetert niet alleen de stabiliteit en wegligging, maar draagt ook bij aan een lager brandstofverbruik en het verminderen van windgeruis tijdens het rijden.

Veel moeite is ook gedaan om te voorkomen dat rijwind kan doordringen tot het interieur. Hoogwaardig gelamineerd glas, robuuste raamstijlen en strakke raamrubbers staan garant voor voortreffelijke isolatie. Een bijkomend voordeel daarvan is dat rijgeluiden in het interieur ook worden gereduceerd, zodat de passagiers in alle rust kunnen genieten van het comfort van de LS. Mede dankzij deze uitgelezen mix van een aansprekend exterieur met een rustgevend interieur is de nieuwe LS een uitermate plezierige auto om in te rijden.

Inzittendenbescherming

INZITTENDENBESCHERMING

Bij Lexus stellen we alles in het werk om ongevallen zoveel mogelijk te voorkomen. Daarom ontwikkelden we voor de LS diverse geavanceerde technologieën, hoewel dit nooit een volledig alternatief kan zijn voor een veilig rijgedrag. Dat neemt echter niet weg dat alle mogelijke moeite is gedaan om elke passagier in geval van nood van alle kanten te beschermen. De veiligheidsvoorzieningen van de LS voldoen dan ook ruimschoots alle wereldwijd geldende normen.

De LS is standaard uitgerust met acht airbags (maximaal tien i.c.m. het rear seat upgrade pakket). Daaronder is ook een innovatieve twee-kamer passagiersairbag. In geval van een aanrijding vormt zich in het midden van deze airbag een ruimte die de kwetsbare delen van het gezicht opvangt.

Daarnaast zorgt een unieke constructie in de rugleuning van de voorstoelen ervoor dat de kans op een whiplash als gevolg van een aanrijding tot een minimum wordt beperkt. Voorafgaand aan een aanrijding bewegen de hoofdsteunen voorwaarts en omhoog om het hoofd goed te kunnen opvangen en daarmee de kans op een whiplash te verminderen.

Aanrijding vermijden

AANRIJDING VERMIJDEN

De nieuwe LS is als eerste Lexus leverbaar met de nieuwste variant van ons A-PCS (Advanced Pre-Crash Safety), een van de meest geavanceerde veiligheidsvoorzieningen van dit moment, dat zelfs in staat is om onoplettende voetgangers op te merken. Het systeem omvat een boordcomputer die gebruikmaakt van data van een microgolfradar, een stereocamera en infraroodprojectoren in de koplampunits om voortdurend de kans op een eventuele aanrijding te berekenen. Is de kans op een aanrijding hoog, dan wordt de bestuurder gewaarschuwd en wordt preventief de beschikbare remdruk vergroot. Is een aanrijding bij snelheden tot 40 km/u eenmaal onvermijdelijk geworden, dan treden de remmen in werking en worden de voorste veiligheidsgordels aangespannen.

Mark Levinson audio

MARK LEVINSON AUDIO

Het ongeëvenaarde Mark Levinson® Reference Surround System behoort met zijn 19 luidsprekers tot 's werelds beste entertainmentsystemen voor auto's. Dit systeem biedt de passagiers een volwaardige 7.1-kanaals surround sound. Het systeem is bovendien voorbereid op het gebruik van Bluetooth® en beschikt over aansluitingen voor bijvoorbeeld een iPhone® of andere mediaspeler.

Mark Levinson is een van de meest vooraanstaande fabrikanten van high-end audioapparatuur. Sinds de oprichting in 1972 geniet het bedrijf een uitstekende reputatie, met producten die garant staan voor een natuurgetrouwe geluidsweergave die op geen enkele wijze afbreuk doet aan de kwaliteit van de oorspronkelijke opname. In 1968 bouwde Mark Levinson in eigen persoon het mengpaneel dat werd gebruikt voor het legendarische Woodstock concert. Sindsdien geldt hij als de grondlegger van het high-end segment in de audio-industrie.

Ondanks verzoeken van meerdere fabrikanten is Lexus het enige automerk dat kan beschikken over de hoogwaardige audiosystemen van Mark Levinson. Aangezien elke Lexus wordt ontworpen om zo comfortabel en geruisloos mogelijk te rijden, vormt het interieur de ideale akoestische omgeving om de auto te transformeren tot rijdende concertzaal. Voor elke Lexus wordt het systeem van Mark Levinson op maat gemaakt, met luidsprekers die volledig zijn berekend op de akoestische eigenschappen voor hun specifieke plek in het interieur.

Hybride kracht

HYBRIDE KRACHT

De LS 600h Hybrid komt voort uit meer dan een decennium aan toonaangevende innovaties op het gebied van hybride technologie, en levert als gevolg daarvan adembenemende prestaties. De innovatieve Lexus Hybrid Drive vormt een intelligente combinatie van een efficiënte 5,0 liter V8 benzinemotor en een krachtige elektromotor. Met een gecombineerd vermogen van 445 pk neemt de acceleratie van 0 tot 100 km/u slechts 6,1 seconden in beslag. Desondanks is het brandstofverbruik verder gereduceerd tot 8,6 l/100 km. Ook de CO2-emissies liggen met 199 g/km ver onder het gemiddelde voor een auto in dit segment. Als bestuurder van de LS kunt u ook kiezen voor de ECO-modus - waarbij functies als het gaspedaal en climate control worden aangepast om brandstofverbruik en emissies nog eens extra te verlagen.

Het 'brein' van de LS is een geavanceerde PCU (Power Control Unit), die zorgdraagt voor de energieverdeling van deze unieke full hybrid aandrijflijn. In de EV (Electric Vehicle) modus rijdt de auto vrijwel geruisloos, zonder brandstofverbruik of schadelijke emissies. De PCU schakelt deze rijmodus in zodra u de motor start, of met lage snelheid rijdt. Zodra uw rijsnelheid hoger wordt, schakelt de benzinemotor soepel in, en werken beide krachtbronnen samen. Bij hogere snelheden wordt de elektromotor gebruikt om bij het accelereren extra vermogen te leveren. Opladen van de compacte hybride accu is niet nodig omdat deze tijdens het remmen wordt bijgeladen met de vrijkomende energie van het remsysteem. Deze energie wordt vervolgens in de accu opgeslagen.

De LS beschikt over permanente All Wheel Drive die zelfs in de meest kritische situaties zorgt voor optimale grip. De elektromotor, dynamo en het planetair tandwielstelsel van de Lexus Hybrid Drive zijn samengebracht in de lichtgewicht hybride transmissie die even groot is als een conventionele transmissie.

De LS 600h Hybrid is een technologisch meesterwerk dat alleen kon ontstaan dankzij de ongeëvenaarde innovatieve kracht van Lexus.

Dynamische controle

DYNAMISCHE CONTROLE

Rijden met de nieuwe LS biedt de sensatie van een auto die volmaakt in balans is, met even toegankelijke als dynamische rijeigenschappen. De combinatie van een uitzonderlijk stijf chassis - gebouwd met behulp van nieuwe lastechnieken en lijmtechniek uit de luchtvaartindustrie - en luchtvering staat garant voor uitzonderlijk nauwkeurige rijeigenschappen en optimaal comfort. Het state-of-the-art Vehicle Dynamics Integrated Management behoort tot de standaarduitrusting, met Variable Gear Ratio Steering dat de stuurbekrachtiging afstemt op uw rijsnelheid. In een eventueel noodgeval helpt dit systeem u bovendien een aanrijding te ontwijken.

De gavanceerde, permanente Four Wheel Drive technologie geeft het rijgedrag en de wegligging van de nieuwe LS een geheel nieuwe dimensie. Onder normale omstandigheden verdeelt het systeem het motorvermogen in een verhouding 40/60 over de voor- en achterwielen. In meer uitdagende situaties wordt de verdeling van het vermogen aangepast, en overgebracht op de wielen met de meeste grip. Voor maximale remkracht beschikt de LS 600h Hybrid standaard over een high-performance remsysteem van Brembo®.

Wielophanging

WIELOPHANGING

Het uitgebalanceerde weggedrag van de LS is het resultaat van een uitgekiend design. De uit lichtgewicht aluminium vervaardigde multi-link voor- en achterwielophanging met luchtvering geeft de bestuurder van deze inspirerende sedan onder alle omstandigheden duidelijke feedback. Minstens zo belangrijk zijn de high-perfomance pneumatische schokbrekers die garant staan voor een uitstekende wegligging en dito rijcomfort. Met AVS (Adaptive Variable Suspension) kan de bestuurder met behulp van Drive Mode Select bovendien verschillende instellingen kiezen om het rijgedrag van de auto aan te passen aan de omstandigheden. Daarmee blinkt de LS uit in vloeiend rijcomfort, en geeft deze zijn bestuurder een gevoel van volledige controle.

Interieurverlichting

DYNAMISCHE LED SFEERVERLICHTING

Zodra u op de auto afloopt met de elektronische smart key in uw zak heten de verlichting in de buitenspiegels en het dashboardklokje u op subtiele wijze welkom. Bij het openen van de portieren treedt ook de dagrijverlichting in werking, alsof de LS ontwaakt. Zodra u op de START-knop drukt, wordt op het multimedia display een bijzondere animatie vertoond, waarna ook het dashboard fraai wordt verlicht.

Vision nocturne

VISION NOCTURNE

Door een krachtige infrarood camera te combineren met speciale infrarood lichtprojectors geeft het Night View systeem in het donker een duidelijk beeld van de rijweg. Daarmee worden eventuele obstakels en personen op het 12,3" display vroegtijdig zichtbaar gemaakt.

Ga voor meer informatie naar uw dichtstbijzijnde Lexus-dealer.

NIET GEVONDEN

Er zijn geen voertuigkenmerken die met uw zoekopdracht overeenkomen. Pas uw zoekopdracht aan en probeert u het opnieuw.

ls 600 hideki watanabe

WE BESLOTEN DAT DE LS EEN CREATIEVE VARIATIE OP DE TRADITIONELE NORM MOEST WORDEN. ONS DOEL WAS EEN GEAVANCEERD EN INTELLIGENT VOERTUIG DAT OOK ZOU KUNNEN INSPELEN OP DE EMOTIE.

Hideki Watanabe , LS hoofdingenieur

Om u op deze site de optimale beleving van Lexus te kunnen bieden, maken wij en onze geselecteerde partners gebruik van cookies. Gaat u verder zonder uw instellingen te wijzigen, dan gaan wij ervanuit dat u geen problemen heeft met het ontvangen van cookies op de Lexus website.

LEES MEER